Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

NeObyčejná mamina na koncertě

Dlouhodobý pobyt na rodičovské, někdy i mylně uváděné jako dovolené, prý poněkud snižuje mentální i momentální inteligenci maminek. Sice je to snad jen dočasné, ale i tak je dobré jít se někdy vyvětrat. Nejlépe tam, kde je to každému fuk.

Jelikož můj kontakt s civilizovaným světem představují pouze prodavačky, pošťačka a sociální sítě, hltám každý příspěvek od známých a kamarádů jak večerní čokoládu. S nadšením jsem proto přivítala nabídku kamarádek jít na koncert našeho oblíbeného zpěváka. A tak jsem se začala hrozně těšit.

Konečně nadešel onen očekávaný den!  Tak jen najít, co skvělého na sebe. Otevřela jsem skříň a rozjařeně pozdravila ramínka s outfity, které jsem roky jen smutně míjela. Když jsem po hodině vytrvalého zkoušení odmítala pochopit, že se do půlky věcí nevejdu a ve druhé by si mě pletli s postpubertálním malířským náčiním, rezignovaně jsem na sebe hodila džíny a obyčejné tričko. No co, však já do toho jednou dohubnu!

Kabelku jsem vypátrala v postýlce pro panenky, náušnice trčely z uší plyšového slona a náramky úspěšně posloužily místo kroužků dřevěného majáku. Sfoukla jsem prach ze šminek a marně vzpomínala, jak jdou vrstvy makeupu za sebou. Když jsem svou snahu o dokonalý look dotáhla do konce, zbývalo už jen zajistit potomstvo. Děti i s detailním dvoustránkovým manuálem jsem předala manželovi a vyrazila.

S botami na podpatku jsem se musela chvíli seznamovat. Po třetím pádu k nohám pána o holi už mě to přestalo bavit, a tak jsem měla chuť milé podpatky ulomit a hodit do koše.

Když jsem konečně doklopýtala před vchod místa konání koncertu, snažila jsem se najít kamarádky. Dát si sraz před vchodem se ukázalo jako velice inteligentní nápad. Stejnou inteligenci projevilo zhruba tak dalších dvě stě lidí, a tak mi chvíli trvalo, než jsem našla alespoň jednu z nich. Druhá kamarádka se prý poněkud zdržela v práci a dle informace zaslané SMSkou se „jala závodit s časem“. Každý pod tímto pojmem chápe zřejmě něco jiného. Někdo skočit do vagonu metra, který jede opačným směrem, než je cíl jeho cesty. Jelikož jsme ale chtěly dobře vidět na svého idola, šly jsme dovnitř a nechaly kamarádku svému osudu.

Abychom si zkrátily čekání, zamířily jsme k baru a objednaly si pár decek bílého na kuráž. V zápalu předchozího boje s šatníkem jsem nestihla nic pozřít, a tak jsem se už po pár doušcích usmívala na své okolí víc, než je zdrávo. I přes potácivou chůzi na škodolibých podpatcích a lehce zarudlou tvář jsem si připadala náramně. Otázkou je, jak to vnímalo moje okolí.

Na místě jsme byly včas, a proto se nám podařilo zajistit si skvělou pozici s luxusním výhledem na podium. Sice v houfu náctiletých fanynek s nápisy na čele a obrázky zpěváka na tričku, ale to nám nevadilo.

S blížícím se startem celé show jsem byla čím dál víc nervózní a nedočkavá. A pak to začalo! Na začátek tajemná hudba, pak projekce na plátno a nakonec nástup mladého mužného těla! Nohy se začaly podlamovat, chlupy na rukách salutovat a tělo vlnit bez možnosti kontroly. Největší euforie se dostavila, když umělec s bosýma nohama hrdinně seskočil z pódia a vyrazil do davu naším směrem. Zbytky zdravého rozumu se v tu chvíli ztratily neznámo kam a já začala ječet jak dcery před vánočním stromečkem. Když jsem se probrala z transu, byl už zpátky na pódiu a rozjížděl další hitovku. Nablblý úsměv mi zůstal až do konce vystoupení a jen s těžkým srdcem jsem přijímala fakt, že víc jak tři přídavky nebudou.

Skvělý program jsme zakončily v nedalekém baru, kde zrovna hráli hity devadesátých let a drze je nazývali Oldies. Naše taneční kreace na Can‘t touch this nebo Barbie girl jsou už legendární. Večer jsme si náramně užily, a to i přesto, že nám opilý Ital sejmul Piňa Colady i se stolem. Zřejmě nám chtěl naznačit, že už máme jít domů, zpět ke strojům. Teda k dětem…

Autor: Veronika Smrčková | čtvrtek 15.1.2015 12:20 | karma článku: 13,22 | přečteno: 544x
  • Další články autora

Veronika Smrčková

NeObyčejně ukecaná posádka

Nikdy jsem neměla vyloženě toulavé boty, ač mě k tomu rodinné geny částečně předurčují. Občas je ale fajn sebrat rodinu a odvahu, obout se do nich a vyrazit někam, kde mluví řečí, které nerozumím. A nemyslím tím Moravu.

1.4.2016 v 7:00 | Karma: 12,80 | Přečteno: 530x | Diskuse| Ona

Veronika Smrčková

NeObyčejně příjemný optimismus

K tomu, jakým způsobem otevřít nové dveře, přistupuje každý jinak. Někdo se rozhodne, že ať je za nimi cokoliv, nepřinese mu to nic dobrého. Někdo jednoduše vezme za kliku a těší se, co úžasného za nimi čeká.

4.2.2016 v 16:31 | Karma: 12,57 | Přečteno: 337x | Diskuse| Ostatní

Veronika Smrčková

NeObyčejný návrat z rodičovské

Vše začalo kdysi u veřejného přijímače, kde jsem před svědky řekla své ano a stvrdila jej fungl novým podpisem. Následovaly dva nucené odvody do porodnice a pak několikaletý perný výcvik pod diktátem dvou neúprosných generálek.

7.12.2015 v 8:00 | Karma: 18,37 | Přečteno: 767x | Diskuse| Ona

Veronika Smrčková

NeObyčejný denní plán

Jelikož se blíží konec mé rodičovské, začínám se připravovat na návrat do pracovního procesu. Musela jsem se však porozhlédnout po novém zaměstnavateli, protože ten bývalý nevydržel roky mé nepřítomnosti a rozhodl se krachnout.

16.9.2015 v 11:20 | Karma: 17,43 | Přečteno: 670x | Diskuse| Ona

Veronika Smrčková

NeObyčejný pobyt v nemocnici

Velká rodinná oslava se dá zkazit mnoha způsoby. Někdo rád hnojí tchýniny tulipány svými promile, jiný to přehání s přesvědčováním o špatné volbě prezidenta, já jsem zvolila akutní potřebu odvozu do nemocnice.

16.7.2015 v 14:32 | Karma: 21,57 | Přečteno: 1569x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Izraelský ministr Ben Gvir měl nehodu, auto po nárazu skončilo na střeše

26. dubna 2024  19:04

Izraelský ministr národní bezpečnosti Itamar Ben Gvir měl autonehodu ve městě Ramla ve středu země....

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 707x
Mamina dvou dětí, t. č. opět v plné polní.

Psaní mě jednoduše baví. Život navíc připravuje inspiraci na každém rohu, a tak by byla škoda toho nevyužít. A pokud tím zvednu někomu náladu, bude mě to bavit o to víc!

Seznam rubrik