Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Teď jsem se díval na vaše příspěvky a zjistil jsem, že toho máme víc společného.. Oba začínáme svůj příspěvek stejně, i když každý jinak.. ;-D

0 0
možnosti
VS

:-) Trocha jedinečnosti musí být.. Vaše témata mají ale poněkud vážnější ráz, než ty moje ;-)

1 0
možnosti
Foto

Ne všechna, až ta poslední.. Před tím jsem dával nevážné fotoblogy.. Akorát sama to tu vidíte, jak to není "téma" co hýbe lidem žlučí, tak se moc čtenosti a lepší karmy nedočkáte.. :-/

1 0
možnosti
VS

Karma a čtenost je pěkná věc, o tom žádná .. Ale mě vždy nejvíc zahřeje, když vidím, že si někdo po přečtení aktuálního článku přečte i ty ostatní a naskákají tam ta hezká čísla ve statistikách ;-) Nicméně, máte pravdu, že čtenost je zejména o tématu. Jako když jsem psala o zážitku z nemocnice. Tam to naskákalo rychle :-)

0 0
možnosti
Foto

Já ta "odejítá" už nesleduji".. Už jenom proto, že si ty statistiky nějak nepamatuji a taky vím, že to není jenom tím, jak člověk píše.. Někdy jde o správné načasování, které stejně nemůžete určit a někdy i o to, kdo to převezme.. Kdysi jsem napsal článek - " O dálkovém ovladači značka Peake".. Byl takový průměrný ohlas v počtu čtení. A pak najednou po měsíci se kouknu a zírám, kolik tam naskákalo toho čtení.. Časem jsem zjistil, že někdo váš článek převezme a zpopularizuje a najednou je víc čtení, jako v době, kdy byl napsán.. Ale ono je to stejně jedno, protože tady si za to stejně nic nekoupíme, jde jen o ten pocit, jak jste psala..:-)

0 0
možnosti